Bewegen

Basis of HIIT oefeningen

Kies hier met welk programma je wil bewegen.

Kies uit Basis beweegoefeningen, HIIT programma of lopen & joggen programma.

begin met bewegen

Wat houden de beweegoefening in?

Afvallen gaat sneller, wanneer je extra beweegt. Dat zal vast geen geheim voor je zijn. Je krijgt daarom beweeg- en eetgedragoefeningen in een handig eBook. Dit zijn eenvoudige video’s, maar met zeer effectieve oefeningen voor net dat beetje extra beweging, ook geschikt voor de beginnende sporter. Om alles nog gemakkelijker te maken voor jou, hebben wij de oefeningen opgenomen op video’s, zodat jij precies weet wat de beste manier is om de oefeningen te volgen.

Basis oefeningen

16 beweegoefeningen die jou gaan helpen extra calorieën te verbranden.

HIIT oefeningen

28 oefeningen voor een intensieve workout. Sluit aan bij het programma in het boek.

Lopen & joggen

lopen en joggen

18 hardlooplessen die jou gaan helpen om een betere conditie te krijgen.

Eten

Gezonde recepten

Bewegen

Instructie video’s

Educatie

Kennis over afvallen

Motivatie

Coaching programma

Omgeving

Betrokken community

Voordelen van opbouwen spiermassa

De oefeningen zullen je spiermassa opbouwen. Dit maakt vet verliezen wel heel erg eenvoudig aangezien spiermassa ook tijdens het slapen en tv kijken energie verbruikt. Om jou extra te helpen bij het aanleren van je nieuwe eetstijl hebben wij hier ook speciale oefeningen en tips voor ontwikkeld. Door simpelweg de oefeningen te volgen, zal je meteen een merkbaar verschil voelen.

Je kan ook proberen het 30 dagen of 8 weken programma te volgen. De begeleiding van de HIIT oefeningen kan je in het boek terugvinden.

Raadpleeg onze disclaimer. Resultaat per persoon verschillen en zijn niet te garanderen.