Eten

Ontbijt, lunch, diner & tussendoortjes

Meer dan 1000 gezonde en heerlijke recepten.

Kies uit de koolhydraatarme, vegetarische of premium recepten!

Koolhydraatarme recepten

126 gezonde en heerlijke dagmenu’s voor ontbijt, lunch en diner.

Vegetarische recepten

126 gezonde en heerlijke vegetarische dagmenu’s voor ontbijt, lunch en diner.

Premium recepten

182 complete dagmenu’s met eiwitrijke recepten voor ontbijt, lunch en diner.

Gezond en lekker op gewicht

Gezond en lekker eten kan prima hand in hand gaan. Ons programma biedt je meer dan 1.000 koolhydraatarme en eiwitrijke recepten. De dagmenu’s bevatten gemiddeld 20 -40 gram koolhydraten per dag, op deze manier wordt je spijsvertering goed in gang gezet. Daarna neemt de hoeveelheid koolhydraten per week toe zodat je uiteindelijk in de stabilisatie fase beland waarbij je lichaam went aan een bepaalde hoeveelheid koolhydraten zonder dat dit tot zal leiden tot extra kilo’s. Naast de meest heerlijke reguliere ontbijt, lunch en diner recepten bieden wij ook een ruime keuze aan vegetarische recepten. Daarnaast zijn alle weekmenu’s ook nog eens in PDF beschikbaar zodat ze eenvoudig kunt uitprinten. Een gezonde leefstijl was nog nooit zo makkelijk!

Bekend van en gezien bij:

Start nu voor slechts 47.95 eenmalig

Het meest complete dieetprogramma

Meer dan 1000 heerlijke & verantwoorde recepten

We hebben normale, koolhydraatarme en vegetarische recepten. Kies wat jouw voorkeur heeft!

Eenvoudige beweegoefeningen

Tijdens het programma krijg je beweegoefeningen, met een handige e-books en instructiefilmpjes.

Start nu voor slechts 47.95 eenmalig

Wat is het verschil tussen de koolhydraatarme en premium recepten?

Het verschil tussen de koolhydraatarme en premium recepten is de hoeveelheid koolhydraten per dag. De koolhydraatarme recepten bevatten ongeveer 20-40 gram koolhydraten. De premium recepten bevatten wat meer koolhydraten, namelijk 50-80 gram. In principe maakt het niet uit met welk afvaldieet je begint. Je kunt ook beide afvaldiëten combineren. Probeer in ieder geval op minimaal 1200 kcal per dag uit te komen.

Merk je dat je moeilijk afvalt met de premium recepten? Dan kun je bijvoorbeeld eerst een aantal weken het koolhydraatarme afvaldieet volgen en daarna verder gaan met het premium afvaldieet.

Dé dieet community van Nederland

Volledige toegang tot de Premium omgeving

Met het Premium pakket krijg je volledige toegang tot de Premium omgeving en community van de website. Je krijgt menu’s voor elke dag, beweegoefeningen, motivatieopdrachten, tips, artikelen en  toegang tot de community van Afvallen met Nederland. Op het forum kun je ook al je vragen stellen aan de diëtiste of gezellig kletsen met andere Premium leden van Afvallen met Nederland