Eten

Ontbijt, lunch, diner & tussendoortjes

Kies hier met welk programma je wil afvallen.

Kies uit de koolhydraatarme, vegetarische of premium recepten om af te vallen.

eet smakelijk!

Wat houden de recepten in?

Als je een afvaldieet volgt wil je gezonde, maar ook lekkere recepten ontvangen. De koolhydraatarme recepten zijn eiwitrijk en koolhydraatarm. Met de koolhydraatarme recepten eet je gemiddeld 20-40 gram koolhydraten per dag. Wekelijks nemen de hoeveelheid koolhydraten toe. De recepten zijn voor ontbijt, lunch en diner. Naast de reguliere recepten, zijn er ook koolhydraatarme vegetarische recepten. Alle koolhydraatarme weekmenu’s zijn in PDF beschikbaar, zodat je jouw recepten overal mee naartoe kunt nemen. Een gezonde leefstijl was nog nooit zo makkelijk!

Koolhydraatarme recepten

126 gezonde en heerlijke dagmenu’s voor ontbijt, lunch en diner.

Boodschappenlijsten

Vegetarische recepten

126 gezonde en heerlijke vegetarische dagmenu’s voor ontbijt, lunch en diner.

Boodschappenlijsten

Premium recepten

182 complete dagmenu’s met eiwitrijke recepten voor ontbijt, lunch en diner.

Boodschappenlijsten

Eten

Gezonde recepten

Bewegen

Met instructie video’s

Educatie

Kennis over afvallen

Motivatie

Coaching programma

Omgeving

Betrokken community

Wat is het verschil tussen de koolhydraatarme en premium recepten?

Het verschil tussen de koolhydraatarme en premium recepten is de hoeveelheid koolhydraten per dag. De koolhydraatarme recepten bevatten ongeveer 20-40 gram koolhydraten. De premium recepten bevatten wat meer koolhydraten, namelijk 50-80 gram. In principe maakt het niet uit met welk afvaldieet je begint. Je kunt ook beide afvaldiëten combineren. Probeer in ieder geval op minimaal 1200 kcal per dag uit te komen.

Merk je dat je moeilijk afvalt met de premium recepten? Dan kun je bijvoorbeeld eerst een aantal weken het koolhydraatarme afvaldieet volgen en daarna verder gaan met het premium afvaldieet.