Slimrun – lopen & joggen

Voor elk niveau

Slimrun lopen & joggen programma

Geen ingewikkelde programma’s of formulieren die je hoeft in te vullen. Je zet gewoon je MP3 speler of Smartphone aan en je luistert naar de instructies die worden gegeven in de lessen.

Verbranding van vet

De trainingsschema’s, geschreven door triatleet Remy Vasseur, zijn zo samengesteld dat je automatisch conditie opbouwt. Je coach begeleidt je, vertelt je op tijd wat je moet doen, geeft tips en motiveert je.

Om optimaal vet te verbranden tijdens het bewegen, is het belangrijk te trainen in de vetverbrandingszone, hierbij is de hartslag tussen de 60% en 75% van je maximale hartslag. Deze maximale hartslag is afhankelijk van je leeftijd. Maximaal is 220 slagen per minuut min het cijfer van je leeftijd. Iemand van 40 jaar heeft dus een maximale hartslag van 220 – 40 = 180. Om optimaal vet te verbranden zal je hartslag tussen de 108 en 135 slagen per minuut moeten liggen. Om je conditie te verbeteren moet je hartslag af en toe ook flink omhoog.

Maar het belangrijkste van Slimrun is FUN: Slimrun is leuk en je krijgt meer energie!

In beweging komen | Beginners

Niveau 1

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.

Niveau 2

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.

Niveau 3

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.

Joggen | vervolg programma

Niveau 4

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.

Niveau 5

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.

Niveau 6

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.

Hardloopprogramma's

Niveau 7

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.

Niveau 8

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.

Niveau 9

Lopen & joggen

Klik hieronder om de MP3 te downloaden.